Potrebujemo embalažo, ki ohrani naše izdelke sveže in varne, ampak ne na račun planeta. Intersnack sam ne more doseči popolnoma krožnega gospodarstva embalaže, zato sodelujemo z industrijo in pobudami za izboljšanje lokalnih infrastruktur za recikliranje, medtem ko nadaljujemo svojo lastno pot brez izgube.
Da bi se izognili odpadkom na vseh ravneh in pomagali zapreti zanko pri naši uporabi embalaže, smo določili strategijo embalaže za celotno podjetje. Cilj je največja učinkovitost, odprava nepotrebnega, hkrati pa razvijamo najbolj optimalne rešitve za embalažo in si prizadevamo za popolno možnost recikliranja materiala. Vedno začnemo z iskanjem načinov, kako porabiti manj materiala za pakiranje več izdelkov.
Zavezani smo k:
Zmanjšanje uporabe embalažnega materiala za 15 % do leta 2025 (v primerjavi z našim izhodiščem iz leta 2014)
Do leta 2025 doseči 100 % možnost recikliranja plastične potrošniške embalaže.
Aktivno se vključevati v partnerstva in pobude za izboljšanje infrastrukture za zbiranje, razvrščanje in recikliranje odpadkov.
Uporaba 20 % reciklirane vsebine v našem plastičnem embalažnem materialu do leta 2030 (če bo komercialno dostopen in bo funkcionalnost zagotovljena).
To so drzni cilji, zato smo ponosni, da lahko poročamo, da smo do konca leta 2022 že dosegli 11 % zmanjšanje.
Uporaba najbolj optimalne vrste embalaže, ki jo je mogoče reciklirati, je le prvi korak – potrebno jo je tudi pravilno zbrati, sortirati in reciklirati. Pri tem smo odvisni od nacionalnih sistemov zbiranja odpadkov, sortiranja in infrastrukture za recikliranje, ki se od države do države zelo razlikuje.
Zato aktivno sodelujemo v številnih lokalnih partnerstvih in sektorskih pobudah za izboljšanje zbiranja, kakovosti sortiranja in recikliranja.
Trenutno so naši partnerji a.o. Ceflex, WRAP UK in Holy Grail 2.0.
Trudimo se zmanjšati negativni vpliv na okolje in promovirati trajnostno kmetijstvo.