Naše prepoznavne blagovne znamke na slovenskem trgu so Chio, Kelly's, Soletti, POM-BÄR and ültje. Vse se je začelo z blagovno znamko Chio pred skoraj 30 leti.
Skupina Intersnack je bila ustanovljena pred več kot 60 leti v Nemčiji. Čips smo začeli proizvajati leta 1968. Od takrat smo pri Intersnacku zrastli in postali eden izmed glavnih proizvajalcev slanih izdelkov na svetu. Najdete nas lahko v več kot 30 državah po vsem svetu (Evropi, Avstraliji, Novi Zelandiji in drugod).
Pomembno nam je obogatiti življenja ljudi z našo pestro izbiro odličnih in okusnih slanih prigrizkov. Dnevno naše izdelke uživa več kot 15 milijonov potrošnikov po vsem svetu.
Več tisoč ljudi po vsej Evropi vsak dan uživa v izdelkih, ki jih proizvede skupina Intersnack. Naše blagovne znamke in proizvodi so dobro poznani. Letno proizvedemo približno 500.000 ton prigrizkov. Ti izdelki, izdelani bodisi pod lastno blagovno znamko bodisi pod trgovinsko blagovno znamko, predstavljajo gonilno silo rasti na evropskih trgih.
V Intersnacku skrbimo, da potrebe strank zadovoljimo po naših najboljših močeh. Nenehno delujemo na področju razvoja novih izdelkov, pri tem pa posvečamo veliko pozornosti spremembam in pričakovanjem v posameznih regijah. Pomembno nam je tudi, da se vseh 14.000 zaposlenih v Intersnacku neprestano izobražuje, saj tako prispevajo k skupni rasti skupine Intersnack.
1994: na slovenski trg smo vstopili z blagovno znamko Chio (Chio, d. o. o.).
1998: pridruži se nam Wolf. V kasnejšem obdobju sta se obe blagovni znamki okrepili in združili pod blagovno znamko Chio. Goldfischli in POM-BÄR sta postali samostojni blagovni znamki.
2007: slovenskim potrošnikom smo predstavili blagovno znamko ültje.
2009: po priključitvi podjetja Kelly smo sprejeli še blagovni znamki Kelly's in Soletti.
2014: pod naš prodajni program preide blagovna znamka Magic Pop, ki pa se je prenehala prodajati konec leta 2019.
Potrošnikom nudimo široko izbiro prigrizkov: čipse, palčke, pokovko, oreščke ter edinstvene specialitete.
Zastopamo prepoznavne blagovne znamke na slovenskem trgu. To so Chio, Kelly's, Soletti, POM-BÄR in ültje.
Delujemo kot podjetje v zasebni lasti, ki se osredotoča na inovacije, podjetništvo, ustvarjalnost in timsko delo. Naša filozofija temelji na hitrem odločanju, operativni učinkovitosti in uporabi inteligentnih rešitev. Trg slanih prigrizkov je eden od najhitreje rastočih trgov v Evropi.
Skupino Intersnack upravljajo regionalne enote, ki nadzirajo delovanje skupin oz. posameznih podjetij v državah.
Intersnack je prisoten na veliko trgih in ima raznoliko skupnost zaposlenih v številnih državah. Vsi si delimo kulturo, kjer se ceni raznolikost, vključenost in skupinsko delo. Motivira nas odličnost. Mar nam je pa tudi za vplive naših dejanj – na naše potrošnike, naše zaposlene, naš posel in naš planet.
Imamo 43 proizvodnih enot:
31 v Evropi, 4 v Avstraliji, 3 na Novi Zelandiji, 2 v Indiji in 3 v Vietnamu.