Uvajanje inovacij za boljše, okusne izbire
Odličen okus ob najvišji kakovosti
Na vseh naših trgih potrošnikom nudio prigrizke, ki so odličnega okusa, vendar ustrezajo njihovim lokalnim željam. Hkrati sprejemamo tudi ukrepe za zagotovitev varnosti in kakovosti hrane pri vsem, kar počnemo.
Boljša izbira
Potrošniki želijo uživati v prigrizkih, ki dopolnjujejo njihov uravnotežen življenjski slog, vendar so kljub temu odličnega okusa. Vlagamo v tehnologijo, spremembo receptur v čiste, naravne sesavine, ki zagotavljajo okuse, ki jih imajo naši potrošniki radi, ob tem tudi zmanjšujemo nasičene maščobe in sol.
Poštena, iskrena komunikacija
Odgovorno, informativno in transparentno komuniciranje je ključnega pomena za naše potrošnike, saj jim omogoča ozaveščeno izbiro. Na spletno in na embalaži delimo podrobnosti o hranilih, hrani in trajnosti, kar omogoča potrošnikom pravo izbiro.
Ljublje imajo širok razpon vrednost, vendar vsem je skupno, da radi uživajo v prigrizkih odličnega okusa. Zato našim potrošnikom ponujamo boljšo izbiro z inovativnimi izdelki, kot so npr. prigrizki iz leče in čičerike, ki vsebujejo več beljakovin in manj maščob kot krompirjev čips.
Skupina Intersnack je član Evropskega združenje proizvajalcev prigrizkov (European Snacks Association - ESA) in podpisnica EU zaveze.
EU Zaveza je prostovoljna iniciativa, ki so jo vzpostavili vodilna podjetja s področja hrane in pijač z namenom spremeniti način oglaševanja otrokom, ki so mlajši od 13 let. To je odgovor vodilnih v industriji na pozive inštitucij EU živilski industriji, naj uporabi komercialna sporočila za podporo staršem pri pravilni izbiri prehrane in življenjskega sloga svojih otrok.
V skladu z našimi načeli odgovornega trženja otrokom se je skupina Intersnack z zadnjo izboljšavo EU zaveze leta 2022 zavezala, da otrokom sploh ne bo oglaševala izdelkov na osnovi krompirja.
Če opazite kakršno koli tržno sporočilo, ki bi lahko kršilo zavezo EU, in želite vložiti pritožbo, kliknite tukaj.