Odgovornost do
potrošnikov
Pri Intersnacku želimo zagotoviti odličen okus. Hkrati pa ponuditi izdelke, ki lahko podpirajo zdrav način življenja.
Nenehno delamo na inovacijah in novih izdelkih. Zavezani smo tudi k jasnemu, odprtemu in preglednemu komuniciranju ter sporočanju, da bi ljudem pomagali sprejemati bolj odgovorne odločitve o prigrizkih, ki jih izberejo.
Ponujamo izdelke, ki jih lahko uživamo kot del uravnotežene prehrane. Poleg tega se nenehno odzivamo na trajnostna vprašanja in spreminjajoče se želje naših potrošnikov. To vključuje vse: od ponujanja bolj zdravih in bolj trajnostnih izbir do izboljšanja embalaže.
Ključni poudarki
S spremembo receptov številnih že obstoječih izdelkov smo lahko povečali delež izdelkov z izboljšanim prehranskimi značilnostmi. Zmanjšali smo delež maščob, soli ter nepotrebnih kemičnih dodatkov in alergenov, kljub temu pa nam je uspelo ohraniti enak, odličen okus. Po 20 letih nenehnega prizadevanja se danes lahko pohvalimo s tem, da kar 75 % naših izdelkov vsebuje samo naravne arome.
V letih 2019 in 2020 smo razširili svojo ponudbo okusnih prigrizkov iz leče in čičerike po vsej Evropi, poleg tega pa smo razširili svojo linijo izdelkov z nesoljenimi in neocvrtimi oreščki ter mešanicami oreškov. Enako inovativno miselnost uporabljamo tudi v naših proizvodnih procesih. Nekateri naši krompirjevi prigrizki na primer niso cvrti v olju.
Primeri, kaj smo dosegli do sedaj
Odgovorno trženje
EU Pledge
Skupina Intersnack je član Evropskega združenje proizvajalcev prigrizkov (European Snacks Association - ESA). ESA, in tako tudi mi, se je pridružila prostovoljni zavezi številnih proizvajalcev živil EU Pledge, da bi zaščitila otroke. Ta zaveza vsebuje trajnostno spremembo marketinga za otroke. S tem smo med drugim obljubili, da ne bomo direktno oglaševali na televiziji, internetu ali v tisku otrokom mlajšim od 13 let.
V skladu z našimi načeli odgovornega trženja otrokom se je skupina Intersnack z zadnjo okrepitvijo EU Pledge leta 2022 zavezala, da otrokom sploh ne bo reklamirala izdelkov na osnovi krompirja.
Če opazite kakršno koli tržno sporočilo, ki bi lahko kršilo zavezo EU, in želite vložiti pritožbo, kliknite tukaj.
Najvišji standardi kakovosti
Ker skrbimo za naše potrošnike, nam je varnost naših izdelkov pri vsem, kar počnemo, najpomembnejša. Z dosledno uporabo strogih varnostnih standardov in zagotavljanjem, da so vedno zagotovljeni trdni sistemi kakovosti, lahko vzdržujemo najvišjo kakovost v proizvodnem procesu.
Poleg tega se z jasnim, informativnim in transparentnim označevanjem izdelkov odzivamo na zahteve potrošnikov po večji preglednosti sestavin v izdelkih, ki jih izberejo.
Manj soli
Nenehno si prizadevamo zmanjšati delež soli v naših izdelkih, pri čemer vedno upoštevamo, kako to vpliva na okus, strukturo in teksturo izdelka. Med drugim nam je uspelo zmanjšati delež soli v izdelkih POM-BÄR za kar 37 % v primerjavi z letom 1987, ko smo priljubljene medvedke prvič začeli prodajati.
Razvijanje inovativnih izdelkov
Eden prvih receptov za arašidovo maslo, ki ne uporablja palmovega olja ali hidrogeniranih olj in maščob: narejeno iz 95 % arašidov, brez dodanega sladkorja, z malo soli in veliko vlaknin, saj vsebuje tudi lupine arašidov.
Odgovornost do potrošnikov | Primeri
Inovacije
Da zadovoljimo povpraševanje po boljših prigrizkih.
"Zdrave opcije bi morale biti tako dobre, in ne samo skoraj tako dobre, kot drugi izdelki. Pri okusu ne sklepamo kompromisov."
To je naša uspešna filozofija, ko gre za inovacije izdelkov. Priljubljenost našega inovativnega prigrizka iz leče se je izkazala za eno največjih gonil rasti našega podjetja.