Trajnost poganjajo dejanja, ne govorjenje. Zavedamo se, da je vsaka še najmanjša sprememba pomembna. Zato se trudimo, da neprestano razvijamo in uresničujemo nove ideje, kako lahko izboljšamo naš vpliv na okolje, družbo, naše potrošnike in naše zaposlene.
"Zdrave opcije bi morale biti tako dobre, in ne samo skoraj tako dobre, kot drugi izdelki. Pri okusu ne sklepamo kompromisov."
To je naša uspešna filozofija, ko gre za inovacije izdelkov. Priljubljenost našega inovativnega prigrizka iz leče se je izkazala za eno največjih gonil rasti našega podjetja.
Skrbi nas porast plastičnih odpadkov v svetu in delimo pomisleke mnogih naših potrošnikov glede tega. Zato smo razvili posebno strategijo pakiranja. Želimo si odpraviti vso nepotrebno embalažo, hkrati pa si prizadevamo za popolno recikliranje naših embalažnih materialov.
"Poleg sadik makadamije sem s tem projektom dobila dragoceno znanje o najboljšem načinu vzgoje makadamije."
Kot del naše zavezanosti trajnostnemu pridobivanju virov se Intersnack ukvarja s terenskimi projekti za ustvarjanje bolj preglednih in trajnostnih vrednostnih verig.
Da lahko naši zaposleni vestno in odgovorno opravljajo svoje naloge, podpiramo njihov talent in jih postavljamo pred izzive. To od nas zahteva, da tudi mi delamo za svoje zaposlene in ne samo obratno.