Kot distributer hrane smo odgovorni do naših potrošnikov na treh ravneh: raznolika in kakovostna hrana, varni proizvodi, transparentne informacije in komunikacija s potrošniki.

Komunikacija s potrošniki

Pri komuniciranju in informiranju potrošnikov delujemo odgovorno. Naš trud se kaže tako, da:

  • nudimo transparentne informacije;
  • vodimo jasno politiko označevanja proizvodov - upoštevamo EU zakonodajo o označevanju živil (Food Information for Customers Regulation);
  • promoviramo zdrav način življenja;
  • smo podpisali EU pobudo, ki se nanaša na oglaševanje otrokom, mlajšim od 12 let.

Kaj smo dosegli do sedaj

Odgovorno oglaševanje je obvezujoče

Skupina Intersnack (Intersnack Group) je članica European Snacks Association (ESA) and podpisnica evropske pobude (EU Pledge). Člani ESA so vodilna podjetja s področja prehrane in pijač. Gre za prostovoljno zavezo, ki spreminja način oglaševanja proizvodov, otrokom mlajšim od 12 let v Evropski uniji. Vodilna podjetja v industriji podajajo smernice, kako uporabiti komunikacijo; kot pomoč staršem pri odločanju o pravilni prehrani in življenjskih navadah svojih otrok.

EU zaveza je v letu 2018 še dodatno povečala svojo transparentnost in odgovornost z uvedbo mehanizma preko katerega lahko javnost in organizacije podajajo vprašanja oz. zahtevke glede upoštevanja zavez pri oglaševanju in marketinškem komuniciranju.

Več informacij o tej temi je na voljo tukaj.

Če želite oddati pritožbo, to lahko storite tukaj.

Izbira

Aktivno stremimo k razvijanju številnih sprememb, ki so usmerjene v dobro potrošnikov. Spremembe, ki podpirajo pozitivne potrošniške navade: energijsko uravnotežena prehrana in zdrav življenjski slog. Potrošnikom nudimo široko izbiro soljenih in nesoljenih proizvodov, proizvodov z zmanjšano vsebnostjo maščob, nizko vrednostjo maščob v različnih velikosti embalaž. Nadaljnje razvijamo veliko proizvodov, ki bodo vsebovali večji delež sadja, oreškov, zelenjave in žitaric.