Ker smo proizvajalec hrane, imamo veliko odgovornost do naših potrošnikov na treh ravneh: zdrava in energijsko ustrezna hrana, kakovosten in varen proizvod ter transparentne informacije in korektna komunikacija z vsemi deležniki.

Zdrava, energijsko ustrezna in kakovostna hrana

Nenehno delujemo na izboljšanju kakovosti hranilnih lastnosti naših proizvodov. Te izboljšave vključujejo:

  • zmanjšanje možnosti prenosa klic na hrano;
  • zmanjšanje nasičenih maščobnih kislin;
  • izogibanje alergenov v največji možni meri;
  • izdelke z zmanjšano vsebnostjo soli;
  • izdelke z zmanjšano vsebnostjo maščob;
  • proizvode, ki jih lahko uživajo osebe z raznimi alergijami;
  • proizvode z naravnimi aromami.

Primeri, kaj smo dosegli do sedaj

Niso vse maščobe enake - zmanjšanje nasičenih maščobnih kislin

Naši proizvodi so postali bolj hranljivi in zdravi, saj smo zamenjali nasičene maščobne kisline z nenasičenimi maščobnimi kislinami. Z uporabo specifičnega sončničnega olja - HOSO (high oleic sunflower oil), ki ima visok delež nenasičenih maščobnih kislin, smo postopoma, od leta 2006, zmanjšali količino nasičenih maščobnih kislin v našem čipsu in specialitetah za več kot 75 %. Delež nenasičenih maščobnih kislin se je posledično povečal in se bo povečeval tudi v prihodnosti, saj bomo z našimi izboljšavami nadaljevali.

Odličen okus brez podpore umetnih dodatkov

Zmanjšali smo tudi prisotnost umetnih ojačevalcev arome (npr. natrijev glutaminat) v naših blagovnih znamkah za 98% (od leta 2007). Ta izboljšava ni imela vpliva na okus naših slanih prigrizkov.

Okus narave

Povečalo se je povpraševanje po hrani, ki je narejena z uporabo naravnih arom. Zaradi tega od leta 2009 dalje v naših blagovnih znamkah uporabljamo vedno več naravnih arom. Za številne obstoječe proizvode smo spremenili sestavo, saj sedaj vsebujejo naravne arome. Danes je več kot polovica naših proizvodov narejenih samo z naravnimi aromami. 

Naši načrti za prihodnost

  • nadaljnje povečevanje uporabe sončničnega olja HOSO (High Oleic Sunflower Oil) v celotni kategoriji čipsov in specialitet;
  • povečanje števila proizvodov v našem asortimanu, ki vsebujejo zmanjšano vsebnost soli in maščob;
  • nadaljnje povečevanje števila proizvodov, ki vsebujejo samo naravne sestavine;
  • večja pozornost bo namenjena porcijskim proizvodom, ki so namenjeni enkratnim obrokom;
  • določitev velikosti ene porcije na 30 g, ki bo veljala za vse naše (Intersnackove) proizvode.